neděle 20. listopadu 2011

5. Google Reader

Další z mnoha nástrojů Googlu, popravdě řečeno, já google nikdy moc nevyhledávala, ani jsem před tímto předmětem na něm neměla založený e-mail. Google má opravdu mnoho nástrojů, o kterých jsem tím pádem neměla ani ponětí. Tento týden jsem se zaměřila na Google Reader a jak jsem si nastudovala, je jednou z nejznámějších webových čteček. Svou popularitu získává nejen díky slovutnému jménu svého výrobce, ale také díky atraktivnímu mixu funkcionality a jednoduchosti ovládání. Pomocí služby Google Reader se přesunují všechny zprávy a blogy na jedno místo.
Do Google Reader se jednoduše vloží odkaz na oblíbený blog, automaticky se najde RSS zdroj. Nemusí se nic nadepisovat, vše během chvilky hotové. Google velice chytře doporučuje ostatní zdroje. Google Reader sleduje statistiku čtení článků, vede pěkný graf s počty přečtených článků během měsíce, podle denní doby a podle dnů v týdnu. Články se mohou sdílet s ostatními. Co se týče hledání, pokud budu chtít jakýkoliv výraz v některém článku, který jsem už četla najít, není problém, Google Reader s hledáním problém nemá.

http://interval.cz/clanky/google-reader-uzivatelsky-privetiva-ctecka-rss/

Žádné komentáře:

Okomentovat