sobota 26. listopadu 2011

12. Google Books

Pomocí služby Vyhledávání knih Google se prohledává a prohlížejí náhledy milionů knih z knihoven a vydavatelství po celém světě. Služba Vyhledávání knih Google funguje stejně jako webové vyhledávání. Zkuste hledat ve službě Vyhledávání knih Google nebo na stránkách Google.cz. Až naleznete knihu, jejíž obsah odpovídá vámi vyhledávaným výrazům, odkážete na ni ve výsledcích vyhledávání.
Já jsem díky tomuto vyhledávači našla knihu, kterou jsem nemohla najít v naší univerzitní knihovně a která se mi velmi hodila na diplomovou práci. Možná najdu i jiné knihy, které tímto způsobem využiji při své diplomové práci, takže jsem velmi ráda za zprovoznění této webové aplikace.


Jako důkaz uvádím knihu, kterou jsem nenašla u nás v knihovně.

Žádné komentáře:

Okomentovat